onsdag 2 oktober 2013

Det kom ett paket med posten...

- En liten försmak av vad som komma skall


Jag brukar inte titta alltför mycket på statistiken som rör den här sidan men när jag gör det går det snabbt att konstatera att de inslag som handlar om knivar hör till de mest populära faktiskt!

Folk snirklar sig hit via bland annat Google efter att ha sökt på diverse knivtermer och knivmodeller. För att inte göra er besvikna kan jag lova att det blir mer av den varan vad det lider. Min serie "den perfekta fickkniven" fortsätter, blandade knivmodeller kommer att presenteras och knivbilder visas. Därutöver blir det fler recensioner av fällknivar samt lite annat smått och gott som inslag om mina köksknivar, multitänger, knivslipning och kanske något kåseri.

Det känns mer aktuellt nu när det är höst och några av mina andra intressen förutom cykling får ta plats. Nära till hands ligger då matlagning då man även får möjlighet att använda de skarpa föremålen till något matnyttigt, ha ha ha. 

Det kom ett litet paket från Whitemountain knives...

I postlådan fanns igår ett litet men efterlängtat paket innehållande en beställning från eBay. Återkommer med bilder och test av de små tingesterna. 


/ J - lovar mycket


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar