tisdag 19 januari 2016

Gästbloggare

En måhända något tvetydig rubrik. Skall det komma gästbloggare hit till mitt hörn av världen eller vad? Det är mer än jag vet om i så fall men det kanske inte vore någon dum idé inför framtiden när jag tänker efter.

Nej, vad det konkret handlar om i det här fallet är att jag framöver kommer att göra inhopp på allas vår främsta svenska knivaffär på nätet: Knivshop.se och deras blogg "Vasst".





En del texter kommer ni att känna igen om ni är läsare av båda sidorna då de kommer publiceras i dubbel upplaga. Annat material kommer att vara unikt för "Vasst".




Sen återstår att se vad detta spännande samarbete kan utmynna i. Inledningsvis kommer jag att testa några fällknivar och redogöra för mina åsikter och synpunkter rörande dem.

Vad som sen händer vet man inte och tur är väl det. Man skulle ju till exempel kunna få ett svart piano i huvudet om det råkar flyga förbi en helikopter som transporterar ett sådant och kabeln går av i fel ögonblick. Sådant vill jag inte veta.


/ J - testar knivar och tillvaron

3 kommentarer:

  1. Såvitt jag hört har inga rapporter om Steinwayflygeltransporter medelst helikopter inkommit. Man ska dock aldrig säga aldrig så se upp, bokstavligt och bildligt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måst tillstå, oss emellan, att jag är lite orolig...

      Radera
  2. Inte så illa som Asterix hövding dock, som var rädd att himlen skulle falla ned på hans huvud :)

    SvaraRadera