torsdag 24 mars 2016

Nyfiken!


Ibland när man inte mår så bra kanske någon vän bjuder på kaffe eller en pratstund. Ni vet hur mycket sådant kan liva upp en nedstämd själ och gjuta livskraft i skalet. Som tur var har jag flera sådana vänner!

Eller kan man så här i vårt av morgonsolen dimmiga knivträsk skriva som "Lux" gjorde:


"Aj, aj, vi får hoppas att du blir bättre fort!
Kanske kan några knivar i ett paket hjälpa lite?"


Erkänn att det var länge sedan ni hörde så vackra ord, rena poesin!

Eftersom jag inte har den blekaste aning vad paketet innehåller och vad jag kan tänkas få prova och klämma på samt skriva om så är jag mer än lovligt nyfiken. Det enda jag vet är att någon form av paket är på väg och befinner sig i postens, förlåt Post Nords ömma omsorg. 

Jag lovar att återkomma inom kort med rapport och uppföljning!


/ J - vederbörligen uppmuntrad




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar