fredag 1 juli 2016

Dagens bild nr 56 "När jag handlar"

Det är inte alltid positivt att ha ett favoritmärke. I mitt fall är jag en smula svag för Spyderco även om jag inte är en "enmärkesperson" utan gillar knivar i varierande prisklasser och från olika tillverkare. 

Men spindlarna med hålen i bladet har dock en särskild plats i knivsamlarhjärtat och flera av mina favoriter kommer från dem och fler finns där ute. Det enda som sätter stopp för en galopperande samling är storleken på plånboken. Ett förhållande som jag misstänker att fler känner igen. 



"What happens when I go Shopping"


just den här varukorgen samsas ett flertal moderna klassiker av mindre format. Där kan skymtas: Delica 4 i ett par utföranden, Sage 1 och 2, Persistance, Centofante III, Des Horn, Dragonfly 2, Zulu och Calypso Jr. 


/ J - i köptagen

#aliaspostmortem #knivigtvarre 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar