fredag 28 oktober 2016

Ett leende


Ibland känner man för att kolla om omgivningen är med liksom. Jag var på det humöret igår. Var ute i skogen på en surrealistisk promenad mitt i verkligheten och som genom en ren händelse hade jag med mig en kamera och några knivar. Ovanlig kombination, jag vet.

Höstdagen började lida mot sitt slut skuggorna blev allt längre. Så fort solen gick i moln, vilket den gjorde ofta, blev det nästan mörkt och min primitiva lilla klick-och-ta-kamera tyckte att blixt var en god idé. (Minnesanteckning till mig själv: jag måste skaffa ny kamera)

Jag tog en serie foton under temat "The Fall is Nuts Sessions"

Därefter lade jag upp den här bilden på Instagaram.

"Mind Games"


Motiv en Spyderco PPT. Med doft av våt barrmatta och kyla i antågande. Ursvenskt med blåbärs och lingonris och en fallen björkstock. 

Eller?



/ J - en man med enkel  humor


#knivesandbikes #aliaspostmortem #knivigtvarre 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar