torsdag 4 april 2019

Det är vår

- ...släpp knivarna loss!

Jag tyckte att det gick ovanligt lätt när jag cyklade till jobbet idag. Först trodde jag det berodde på starka ben, sen upptäckte jag en flagga som skvallrade om medvind. Men inte bara de ovanligt lätta benen höjde humöret utan även den strålande solen från klar himme. Den skvallrar om att våren är här!

För att fira solen ankomst har jag slagit ihop mina påsar med en annan sol eller snarare två, Two Sun Knives för en "GAW" (Give Away) på Instagram. 

Så vill ni vara med och ha chansen att vinna en styck Two Sun TS16 så rekommenderar jag att delta.

Just den här kniven är begagnad. Vinnaren får förstås en ny, direkt från Two Sun

Kniven är en kniv helt i titan, inklusive clipet och har blad i D2-stål. Det löper på kullager och har en form som känns bekant då kniven vagt påminner om Benchmade 940 även om den är väsentligt kraftigare. Den är liksom andra knivar från designern "Night Morning Design" och Two Sun extremt välgjord. 

Lycka till!

/ J - på vårhumör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar