torsdag 24 september 2020

Liten länksamling

När jag kikade igenom mina bokmärken på Google Chrome upptäckte jag att de var fler än jag kom ihåg. Det fick mig att fundera över idén att samla några av dem i en länklista för att underlätta något för dem som inte är fullt lika notoriskt knivintresserade som jag själv men som ändå vill surfa runt ett tag. 


Idén är förstås att den här länksidan skall vara dynamisk. Den är på intet sätt heltäckande och hittar jag fler intressanta länkar lägger jag till dem efter hand. Skulle någon därute komma på någon jag glömt mottager jag tacksamt förslag! 


De är grovt indelade i kategorier enligt följande:

Butiker


Svenska 

Brabilligt
Cleancut
Slims
Tactical Store

Utländska

Europa


USA

Japan

Ryssland

Knivmärken



Bestechman


















Titan Bladeworks  
True Balance 
TOPS


Zitoon Knives
ZT Knives


Forum




Recensionssidor



Bloggar



Övriga


4 kommentarer:

  1. Hej!

    Tyska Messer und Co (messerundco.de) är också bra med bland annat Civivi och Victorinox.
    Tack för blogget, förresten! Jag gillar att läsa dina reviews.

    Hälsningar,

    Sigrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar tackar, det värmer att höra! Och tack för tipset. Dem har jag aldrig handlat ifrån men skall lägga till i listan!

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Hej! Tack för en diger lista. Känner du till om det i Sverige tillverkas måltavlor i trä för knivkastning? Som går att köpa, alltså. Att folk gör sina egna fattar jag ;) /Mvh/Hasse

    SvaraRadera