torsdag 5 maj 2016

Notiser

Nu är våren här på riktigt och det innebär att jag kommer att befinna mig mer utomhus. Inte minst på en cykelsadel men även i skog och mark. Ja, sen kan man förstås förena de två när det cyklas MTB. 

Vårbild från Växjötrakten

När man är ute kan man förstås passa på att testa lite nya knivar och så sker förstås även nu. För stunden är det bland annat Böker Aurora och DPx Heat som plågas lite extra åt Knivshop.se. Ja inte bara för deras räkning förstås utan även för min egen och inte minst för er läsare! 

Utöver det är även några knivar från Spyderco aktuella samt lite annat smått och gott. 

Aurora från Böker


"HEAT" från DPX


Resultatet av de testerna kommer förstås att kunna tas del av i form av kommande recensioner här på Knivigt värre men även på Knivshops egen blogg "Vasst". Där hittar du texter och nyheter från författade av Mattias Sandberg, mig och gästskribenter!




Vidare plitar jag på några tankar om det ständigt återkommande temat "kloner". Det stående inslaget "Dagens bild" fortsätter förstås och under den rubriken blir det som vanligt någon tanke jag fått i huvudet när jag sett eller tagit någon bild. Inte så seriöst, inga presentationer med tyngd så att säga.

Vill ni se ännu fler knivbilder så gör man med fördel det på mitt Instagramkonto!

Det var lite av vad som händer här unde maj månad. Väl mött på bloggen och i våren!

/ J - er kniviot i etern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar