torsdag 1 augusti 2019

Dagens bild nr 176 "Alla utom tre"

Ja, så här kan det gå när man skall göra sig till! Upprinnelsen till det hela kan härledas till några bilder som Magnus Isaksson @mifoto_se lade upp på Instagram. En av dem kallade han "State of the Spyderco collection". 

Inspirerad av det tänkte jag mig en serie bilder kallade "By Brand" där jag ska presentera mina knivar sorterade efter märke. Först ut var Spyderco

"All but Three"


Det var bara det att jag glömde ett antal av dem. Så det här är en bild på nästan alla mina Spydercos, inte alla. Synnerligen frustrerande kan jag säga. Även om man inte är perfektionist tar det en viss tid att ta ned alla knivar från hyllan och kånka ut dem i trädgården för att lägga upp dem på något jäkla vis inför fotografering. Sen återstår att bära in dem och arrangera dem i hyllan igen. 

Då vore det bra om bilden faktiskt blev som tänkt var och inte nästan som jag ville ha den. Men hyllan blev i alla fall avdammad!


/ J - var aningen frustrerad



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar