onsdag 13 november 2019

Ny kniv - Spyderco Para 3 LW

Jaha, så var man med kniv igen. En ny Spyderco närmare bestämt. Egentligen hade jag inte tänkt att införskaffa just den här modellen. Jag lade till och med ut en bild på Instagram för någon vecka sedan där jag bad någon att övertala mig till att jag "behövde" eller kanske "villhöver" en Para 3 LW. Det mot bakgrund att jag redan har några Delicor, En Native 5 LW samt en standard Para 3 med sidor i G10. De överlappar varandra litegrann de där modellerna. Men, det skall erkännas, de är inte helt lika. 

Spyderco C223PBK Para 3 LW

Men så kom då det där "erbjudandet som inte kan motstås". I det här fallet kom det från relativt nystartade Geared.se En av de senaste Spydercoåterförsäljarna på den svenska marknaden. Välkommen till #spydercosverige får man väl säga! 

Recension på kniven kommer naturligtvis vad det lider. Första intrycket är gott men inte inte helt utan anmärkningar kan väl tilläggas.



/ J - inte svårövertalad

2 kommentarer:

  1. Ordet *#ll¤£*e€ är en styggelse. Ville bara få det på pränt...

    *=v
    #=i
    ¤=h
    £=ö
    €=r

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är vederbörligen noterat och skall tas i beaktande!

      Radera