onsdag 24 januari 2018

Återfunnen

- man vet att man har för många knivar när...


Sen kan ni själva avsluta den meningen på valfritt sätt. I mitt fall är det nog faktiskt för att knivar kan försvinna i hemmet för att sedan dyka upp igen eller i värsta fall inte göra det. 

Ett exemplar som är borta är en Kershaw Leek med handtag av kolfiber och med 154CM i bladet. Väck är den och det uppskattar jag inte alls då den var en blivande favorit. 

Den förlorade sonen?


Även den här kniven, en Harnds Talisman, var borta en längre tid. Den är nu lyckligt återfunnen! Lyckligt inte för att den är särskilt dyr eller för att den är förknippad med några större sentimentala värden heller utan för jobbet som gjordes innan den behagade gömma sig. 

Det förtretliga var helt enkelt att jag hade skrivit en full recension av den men hade inte bildsatt texten. Att ta bilder brukar nämligen vara bland de sista jag gör förutom de bilder som tas för Instagram eller när jag använder kniven.

Men nu så kan ni snart ta del av recensionen också! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar