måndag 27 juni 2016

Dagens bild nr 53 "Smått makabert fynd"

Ibland uppenbarar sig en bild, ett fototillfälle från ingenstans. I det här fallet var jag på utflykt och snokade runt i trakterna av ett gammalt torp. I gräset fann jag den här dockan vars lemmar stack upp ur marken på intresseväckande vis. En detalj saknades dock - huvudet! Det gjorde att min bild blev en smula makaber!


"Macabre"

Kniven är den smått fantastiska Gayle Bradley II från Spyderco. En kniv som bara växer och växer i mina ögon. Den är ytterst välbyggd och därtill såväl praktisk som snygg! Jag tycker att den påminner om en olagligt snabb sportbil i linjerna. Det är något med kolfibern och knölen ovanför ögat. Tänk Koenigsegg eller något. 


/ J - med öga för det makabra

PS. Jag kan inte nog understryka att inga dockor kom till skada vid skapandet av den här bilden!

#aliaspostmortem #knivigtvarre 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar