söndag 5 november 2023

Remember, Remember

- ...the fifth of November!


Det är Guy Fawkes day idag även känd som Bonfire Night. Fast jag väljer nog att kalla det min dag trots allt. Jo, det är så det förhåller sig. Jag fyller faktiskt år idag. Inte för att det firas med pompa och ståt. Men ändå.

Ett par helt andra knivar från Zitoon Knives i form av The Devil's Claw


Några knivar har jag inte fått i present. Ett missförhållande som förstås måste rättas till. Därför var jag försigkommen och beställde ett set kastknivar från Zitoon Knives för någon vecka sedan. Dessvärre har de inte hunnit anlända än. Men den som väntar på något gott....äh förresten, jäkla skituttryck. Det stämmer inte alls. Jag är en otålig karaktär, åtminstone i vissa avseenden och när jag väl bestämt mig för något får det gärna var verklighet igår. 

Förresten lyder fortsättningen på versen
"/../ gunpowder, treason and plot
I see no reason
Why gunpowder treason
Should ever be forgot" 
och så vidare. 

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar