fredag 19 april 2024

Fredags-EDC CXXX

En "fredags EDC" skriven en lördag. Det är väl inte rätt och riktigt? Eller kanske det är det eftersom jag inte orkades skriva något igår. Jag mår fortfarande fullkomligt skit efter att ha åkt på något som slagit ut hela magregionen. Hur j-a kul är det att vakna av att man spyr galla i sin CPAP-mask så det hamnar i bihålorna och rinner baklänges ned i svalgen igen? Det var vad som hände mig natten mellan söndag och måndag förra veckan. Sedan blev det inte bättre är den korta versionen. 

Det enda positiva är att det blev en jäkla rivstart på den viktminskning som ämnades påbörjas. Så står det till med sakernas tillstånd i mitt lilla hörn av världen. 

"Sick" döptes bilden till på Instagram. Och det stämmer, både vad gäller designen och mitt mående



Kniven på bilden är en av mina absoluta favorit slip joints för tillfället. Namnet är Twin. En lite skönhet designad av Fabrizio "Silver" Silverstrelli och tillverkad av Viper Knives. Det ar inte sparat på vare sig produktionskunskap eller material i den här kniven. Slutresultatet är mycket gott kan jag säga. 

Fan...nu mår jag illa igen. Vi hörs!


/ J - sjuk

#knivesandbikes #knivigtvarre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar