fredag 26 juni 2020

Fredags-EDC LXVI

"Highway to Helg" brukar en god vän skriva på FB varje fredag. Det går inte att förneka att det är det idag och glad är jag för det. Jag sitter och tycker lite synd om mig själv då jag lider av ryggskottet från helvetet. Så pass illa att jag var tvungen att uppsöka akuten i onsdags då jag inte längre kunde gå eller resa mig själv. Cykla kan jag inte heller så jag får ta bilen till jobbet. Något som förutom att det gör ont i själen gör ont i ryggen så in i h-e! Det går verkligen inte att sitta! I alla fall inte i bilar. 

Som tur var har jag fått en bunt mediciner som åtminstone gör att jag fungerar till hälften. Men ont gör det. Nu skall jag bara ragga tag i en sjukgymnast som kan hjälpa mig med resten.

Spyderco trippel Sage 5 Lil Native Manbug
"Haven't Forgot"


I fickorna inga nymodigheter utan bara beprövade och sympatiska bekantskaper. Det är Spyderco för hela slanten och den här trion består av Sage 5, Lil' Native och den lilla Manbug. Den lilla karbinhaken används mest till bilnyckeln då den vanligen inte befinner sig på nyckelknippan.


/ J - tillfällig pillerknaprare

#knivesandbikes  #knivigtvarre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar