tisdag 20 oktober 2020

Dagens bild nr 230 Höstfärger

Vi bor i ett mycket avlångt land. Om det är någon som tvivlar på det kan det konstateras att där jag befinner mig har höstfärgerna exploderat. Fast inte helt, några träd är fortfarande mestadels gröna Det samtidigt som jag det är fullt snöväder uppe i norr. 

Men snön är inte långt borta även här i södern misstänker jag. Därför gäller det att ta till vara på och njuta av det lilla positiva som finns med hösten. En av de sakerna är förstås färgerna. Särskilt som det tyckes mig som om moder natur vill färgmatcha med mina knivar. 

Lionsteel Italo and autumn leaves
"Colors of Fall"


Kniven på bild känner ni kanske igen? Det är modellen Italo från italienska Viper Knives designad av Silvestrelli. En synnerligen sympatisk kniv som jag recenserat tidigare. Toppmaterial, god formgivning och ergonomi och intressant utseende. Mycket mer kan man inte begära. 

Viva Italia! 


/ J - färgmatchar

#knivesandbikes  #knivigtvarre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar