lördag 30 april 2022

Nya erbjudanden!

Helt skamlöst ämnar jag ägna mig åt betald marknadsföring i det här inlägget. Tidigare hade jag en kortare kampanj tillsammans med Edgeoutdoor som är återförsäljare av SRM i Europa. Det visade sig dock vara en populär kampanj så de knivar som fanns i lager tog slut tämligen omgående. 

För att råda bot på det så har det nu från deras sida bunkrats med knivar av de populära modellerna. Särskilt gäller det 7228L som tidigare varit svår att få tag på i Europa.  

Nu inte bara möjliga att få tag i utan även till rabatterat pris! Från vänster, 7228, 7228L-GW, 9215 och 9201

Recensioner av knivarna hittar du förstås här på bloggen! (7228, 7228L, 9215, 9201) Rabatterbjudandet innbär 10 % rabatt på de här modellerna samt några till.* 

För att få rabatten använder du länken nedan för att göra din beställning och rabattkoden KNIVESANDBIKES (mitt Instagramkonto) i versaler när du skall betala. Och för att vara överdrivet tydlig, ja även jag får en slant om du använder den här koden. En typisk win-win situation skulle man kunna säga. 

Så är du sugen på en eller flera knivar från SRM är det bara att slå till. Handlar du för över 50€ är dessutom frakten fri inom EU. 



SRM från Edge Outdoor


/ John - månglaren


* Rabatten gäller FRN-varianten av 9201

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar