torsdag 14 juli 2022

Nu är det dags igen - SM i sportkastning!


Hör upp alla som är det minsta intresserade av att kasta kniv och yxa! Det är återigen dags för avgöra vem som är bäst i Sverige i de grenar som presenteras nedan. 

Och förresten bör det påpekas att evenemanget inte enbart är till de för de bästa. Tävlingen är till för alla, något jag kan skriva under på då jag deltar trots att jag bara tränat knivkastning sedan maj förra året. 








Det vore trevligt om så många som möjligt kommer. Stämningen lär vara topp och det är jäkligt roligt att tjata med andra med samma intresse. Samt att kasta lite skarpa föremål förstås!

Sedan är arrangemanget excellent. Eller det var det i alla fall förra året när jag var där. Om det kan ni bland annat läsa här för övrigt

Så missa inte chansen att delta i något roligt och träffa nya vänner, ja inte bokstavligen då, men ni förstår vad jag menar. 

Anmäl er så syns vi i Arboga!!



/ J - kastomanen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar