torsdag 27 juni 2024

Dagens bild(er) nr 277 "Sommar"

Den är här på riktigt, sommaren. Det märks på lite olika vis. Som att jag för första gången på mycket länge får åka på semester. Inte så länge och inte så långt bort för all del. Det blir en road trip till Arboga av alla ställen. Där går nämligen knivkastningstävlingen Soulthrower Open av stapeln. En tillställning med internationell karaktär mitt i sommaren. 

Midsommarnattsmagi


Vi får se hur det går. Men tränat det har jag gjort och det har bitvis gått mycket bra med ett flertal personliga rekord på hemmaplan. Nu återstår att se hur många procent av det som går att prestera på tävling också. Det är en helt annat fråga som inte riktigt går att besvara i förväg. Det handlar mycke tom lugn, koncentration och avslappning i mitt fall.  

QSP Vault poserar mitt i sommaren


I väntan på utflykten det njuter jag av det fina vädret. En och annan promenad blir det, en del bad och en förbaskat massa knivkastande. Nu skall jag bara komma igång med cyklandet också efter flera års uppehåll. Det är nästa projekt!

Sedan pågår det en  jäkla massa knivtestande bakom kulisserna. Jag har både gammalt och nytt som skall betas av. Så håll utkik efter det. 


/ J - somrar sig

#knivesandbikes #knivigtvarre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar